Zaloguj się lub stwórz nowe konto
aby zobaczyć zadanie!
Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: Na zajęciach koła biologicznego uczniowie postanowili sprawdzić, jaki wpływ na różnorodność biologiczną mają niewielkie zbiorniki, tzw. oczka wodne. W ogrodzie przyszkolnym ustawili pojemnik o głębokości 40 cm i średnicy ok. 60 cm. Brzegi obsypali żwirem, aby zrobić łagodne wejście dla zwierząt, a następnie wypełnili zbiornik wodą i posadzili w nim kilka roślin wodnych. Uczniowie zaobserwowali pojawiające się przy oczku wodnym różne gatunki ptaków, w tym ptaki owadożerne. Stwierdzili również, że z oczka wodnego jako źródła wody korzystają pszczoły i trzmiele. jest zadaniem numer 23196 ze wszystkich rozwiązanych w naszym serwisie zadań i pochodzi z książki o tytule Puls życia 8, która została wydana w roku 2018.
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel biologii klas 4 - 8 Szkoły podstawowej Maria interesuje się nauką, biologią, ekologią, medycyną oraz zdrowiem. Codziennie stara się rozwinąć swoje umiejętności w dziedzinie nauki oraz nauk biologicznych, a także w metodach nauczania, aby lepiej pomagać swoim uczniom w zdobywaniu wiedzy.
Maria Stawarz posiada 1000 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2018
Wydawnictwo
Nowa Era
Autorzy
Beata Sągin, Andrzej Boczarowski, Marian Sęktas
ISBN
978-83-267-3282-9
Puls życia 8 zadanie 1 strona 4
Puls życia 8 zadanie 1 strona 30
Puls życia 8 zadanie 2 strona 50
Puls życia 8 zadanie 1 strona 24
Puls życia 8 zadanie 3 strona 17
Puls życia 8 zadanie 3 strona 30
Puls życia 8 zadanie 5 strona 70
Puls życia 8 zadanie 3 strona 62
Puls życia 8 zadanie 2 strona 7
Puls życia 8 zadanie 1 strona 40
Puls życia 8 zadanie 2 strona 27
Puls życia 8 zadanie 3 strona 51
Puls życia 8 zadanie 2 strona 69