<< Wróć do wszystkich pytań Inne

Put the verbs into proper forms: present simple, present continuous, past simple, past continuous, present perfect. 1. They … (would like/learn) Spanish. 2. I’ve got a headache. I … (have) it since I got up. 3. I … (mind/not/cook). 4. We … (be) all surprised when Jenny and Andy got married last year. 5. A few days ago … (I/see) a man at a party whose face … (be) very familiar. 6. Yesterday I … (not/be) at school. I … (not/can/come) because … (not/feel) well.

Szkoła: Liceum/Technikum | Przedmiot: Inne

Rozwiązanie zadania:


Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!

Jak oceniasz rozwiązanie tego zadania przez nauczyciela?

Nie oceniono tego zadania! Bądź pierwszy!

Brawo! Rozwiązania tego zadania przygotował nauczyciel zweryfikowany przez nasz serwis.

Zuzanna Kotak
zobacz profil

Organizuje zajęcia, podczas których uczniowie pracują w grupach i rozwiązują zadania razem. Taki sposób pracy pozwala na lepsze zaangażowanie uczniów i pozwala na wykorzystanie ich różnorodnych umiejętności i wiedzy.

Czy wiesz, że?

Autorem rozwiązania zadania

Put the verbs into proper forms: present simple, present continuous, past simple, past continuous, present perfect. 1. They … (would like/learn) Spanish. 2. I’ve got a headache. I … (have) it since I got up. 3. I … (mind/not/cook). 4. We … (be) all surprised when Jenny and Andy got married last year. 5. A few days ago … (I/see) a man at a party whose face … (be) very familiar. 6. Yesterday I … (not/be) at school. I … (not/can/come) because … (not/feel) well.

jest Zuzanna Kotak. To zadanie dotyczy przedmiotu Inne dla podstawy programowej w Liceum/Technikum

Ostatnio dodane pytania z przedmiotu "Inne"
Zobacz także pytania z innych przedmiotów. Wybierz przedmiot: