<< Wróć do wszystkich pytań Inne

Put the verbs into proper forms: Present simple, Present continuous, Present perfect, Present perfect continuous, Past simple, Past continuous. 1. Jill is an experienced teacher. She … (teach) for 15 years. 2. I … (buy) a new jacket last week but I … (not/wear) it yet. 3. Why …  (be/she) talking on the phone so long? I need to use it. 4. This is my dog. How long … (you/have) it. I … (have) it for 4 years. 5. Mary … (not/be) at home when I came. 6. How often … (he/visit) his grandparents? 7. They… (listen) to the radio now. 8. He … (drink) water every day.

Szkoła: Liceum/Technikum | Przedmiot: Inne

Rozwiązanie zadania:


Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!

Jak oceniasz rozwiązanie tego zadania przez nauczyciela?

Nie oceniono tego zadania! Bądź pierwszy!

Brawo! Rozwiązania tego zadania przygotował nauczyciel zweryfikowany przez nasz serwis.

Joanna Opolska
zobacz profil

Nauczyciel z wieloletnim stażem, w swojej pracy stosuje indywidualne podejście do każdego ucznia, dostosowując swoje metody nauczania do jego potrzeb i umiejętności.

Czy wiesz, że?

Autorem rozwiązania zadania

Put the verbs into proper forms: Present simple, Present continuous, Present perfect, Present perfect continuous, Past simple, Past continuous. 1. Jill is an experienced teacher. She … (teach) for 15 years. 2. I … (buy) a new jacket last week but I … (not/wear) it yet. 3. Why …  (be/she) talking on the phone so long? I need to use it. 4. This is my dog. How long … (you/have) it. I … (have) it for 4 years. 5. Mary … (not/be) at home when I came. 6. How often … (he/visit) his grandparents? 7. They… (listen) to the radio now. 8. He … (drink) water every day.

jest Joanna Opolska. To zadanie dotyczy przedmiotu Inne dla podstawy programowej w Liceum/Technikum

Ostatnio dodane pytania z przedmiotu "Inne"
Zobacz także pytania z innych przedmiotów. Wybierz przedmiot: