<< Wróć do wszystkich pytań Inne

Put the verbs into the correct forms - Present simple, Present continuous, Past simple, Past continuous, Present perfect. 1. Everything is going well. We … (not/have) any problems so far. 2. What’s the matter? … (you/hurt) your ankle? How … (you/do) it? 3. I … (feel) depressed every time I hear that song. 4. My brother … (not/enjoy) going to the cinema. 5. I … (not/see) Thomas since 1995. 6. She speaks French but she … (come) from Spain. 7. Where … (Sandra/work) today? She … (not/wear) it yet.

Szkoła: Liceum/Technikum | Przedmiot: Inne

Rozwiązanie zadania:


Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!

Jak oceniasz rozwiązanie tego zadania przez nauczyciela?

Nie oceniono tego zadania! Bądź pierwszy!

Brawo! Rozwiązania tego zadania przygotował nauczyciel zweryfikowany przez nasz serwis.

Katarzyna Zarzecka
zobacz profil

Zainteresowana ekologią i edukacją na temat ochrony środowiska. Stara się wprowadzać swoich uczniów w te tematy i edukować ich na temat sposobów, w jakie można chronić naszą planetę.

Czy wiesz, że?

Autorem rozwiązania zadania

Put the verbs into the correct forms - Present simple, Present continuous, Past simple, Past continuous, Present perfect. 1. Everything is going well. We … (not/have) any problems so far. 2. What’s the matter? … (you/hurt) your ankle? How … (you/do) it? 3. I … (feel) depressed every time I hear that song. 4. My brother … (not/enjoy) going to the cinema. 5. I … (not/see) Thomas since 1995. 6. She speaks French but she … (come) from Spain. 7. Where … (Sandra/work) today? She … (not/wear) it yet.

jest Katarzyna Zarzecka. To zadanie dotyczy przedmiotu Inne dla podstawy programowej w Liceum/Technikum

Ostatnio dodane pytania z przedmiotu "Inne"
Zobacz także pytania z innych przedmiotów. Wybierz przedmiot: