Wybór strony:

Przeczytaj podany tekst. Do jakich informacji odwołuje się autorka? Jakiego słownictwa używa? Kto może być adresatem jej wypowiedzi? Ustal, czy jest to tekst naukowy, czy też - popularnonaukowy. Na podstawie przedstawionych wyników badań nie można dać jednoznacznej odpowiedzi na pytanie o wpływ korzystania z internetu na dobrostan czło- wieka. Część z nich ujawnia wpływ negatywny, a część - pozytywny. Rezultaty wskazujące na negatywne konsekwencje korzystania z internetu [...] są spój- ne z hydraulicznym modelem, zgodnie z którym komunikacja z jakąś osobą przez jedno medium eliminuje możliwość komunikacji z tą osobą w inny spo- sób (por. Shklovski i in., 2004). [...] Innymi słowy, korzystanie z internetu zawsze będzie się odbywać kosztem innych aktywności [...]. Pozytywne konsekwencje korzystania z internetu przedstawili m.in. Beh- rens i współpracownicy (2007), Boase i in. (2006), Hamton i Wellman (2000), Katz i in. (2001). Wyniki te można wyjaśnić w ramach przeciwstawnego modelu efektywności, zgodnie z którym używając internetu, intensywniej i efektyw- niej wykorzystujemy czas.

Nowe Słowa na start! 7 Zadanie 5 strona 279

Rozwiązanie:
Analiza tekstu Agaty Błachnio:Informacje: Tekst odnosi się do badań dotyczących
Pokaż więcej...
Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!

Jak oceniasz rozwiązanie tego zadania przez nauczyciela?

Nie oceniono tego zadania! Bądź pierwszy!

Warto wiedzieć

Zadanie o treści:

Przeczytaj podany tekst. Do jakich informacji odwołuje się autorka? Jakiego słownictwa używa? Kto może być adresatem jej wypowiedzi? Ustal, czy jest to tekst naukowy, czy też - popularnonaukowy. Na podstawie przedstawionych wyników badań nie można dać jednoznacznej odpowiedzi na pytanie o wpływ korzystania z internetu na dobrostan czło- wieka. Część z nich ujawnia wpływ negatywny, a część - pozytywny. Rezultaty wskazujące na negatywne konsekwencje korzystania z internetu [...] są spój- ne z hydraulicznym modelem, zgodnie z którym komunikacja z jakąś osobą przez jedno medium eliminuje możliwość komunikacji z tą osobą w inny spo- sób (por. Shklovski i in., 2004). [...] Innymi słowy, korzystanie z internetu zawsze będzie się odbywać kosztem innych aktywności [...]. Pozytywne konsekwencje korzystania z internetu przedstawili m.in. Beh- rens i współpracownicy (2007), Boase i in. (2006), Hamton i Wellman (2000), Katz i in. (2001). Wyniki te można wyjaśnić w ramach przeciwstawnego modelu efektywności, zgodnie z którym używając internetu, intensywniej i efektyw- niej wykorzystujemy czas.

jest zadaniem numer 350230 ze wszystkich rozwiązanych w naszym serwisie zadań i pochodzi z książki o tytule Nowe Słowa na start! 7, która została wydana w roku 2023.

Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu

Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel

Paulina Laszek
zobacz profil

Nauczyciel języka polskiego klas 4 - 8 Szkoły podstawowej Paulina jest zainteresowana różnymi językami obcymi i stara się na bieżąco poznawać nowe słowa i zwroty w językach, które zna lub chce poznać. Jest nauczycielem z wieloletnim stażem, swoją pracę wykonuje z niesamowitym zamiłowaniem!

Czy wiesz, że?

Paulina Laszek posiada 3000 rozwiązanych zadań w naszym serwisie

Informacje o książce:

Rok wydania

2023

Wydawnictwo

Nowa Era

Autorzy

Joanna Kościerzyńska, Joanna Ginter, Katarzyna Łęk, Natalia Bielawska, Joanna Kostrzewa, Joanna Krzemińska

ISBN

978-83-267-4692-5