Przeczytaj podany tekst. Do jakich informacji odwołuje się autorka? Jakiego słownictwa używa? Kto może być adresatem jej wypowiedzi? Ustal, czy jest to tekst naukowy, czy też - popularnonaukowy.
Na podstawie przedstawionych wyników badań nie można dać jednoznacznej odpowiedzi na pytanie o wpływ korzystania z internetu na dobrostan czło- wieka. Część z nich ujawnia wpływ negatywny, a część - pozytywny. Rezultaty wskazujące na negatywne konsekwencje korzystania z internetu [...] są spój- ne z hydraulicznym modelem, zgodnie z którym komunikacja z jakąś osobą
przez jedno medium eliminuje możliwość komunikacji z tą osobą w inny spo- sób (por. Shklovski i in., 2004). [...] Innymi słowy, korzystanie z internetu zawsze będzie się odbywać kosztem innych aktywności [...].
Pozytywne konsekwencje korzystania z internetu przedstawili m.in. Beh- rens i współpracownicy (2007), Boase i in. (2006), Hamton i Wellman (2000), Katz i in. (2001). Wyniki te można wyjaśnić w ramach przeciwstawnego modelu efektywności, zgodnie z którym używając internetu, intensywniej i efektyw-
niej wykorzystujemy czas.
Zaloguj się lub stwórz nowe konto
aby zobaczyć zadanie!
Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: Przeczytaj podany tekst. Do jakich informacji odwołuje się autorka? Jakiego słownictwa używa? Kto może być adresatem jej wypowiedzi? Ustal, czy jest to tekst naukowy, czy też - popularnonaukowy.
Na podstawie przedstawionych wyników badań nie można dać jednoznacznej odpowiedzi na pytanie o wpływ korzystania z internetu na dobrostan czło- wieka. Część z nich ujawnia wpływ negatywny, a część - pozytywny. Rezultaty wskazujące na negatywne konsekwencje korzystania z internetu [...] są spój- ne z hydraulicznym modelem, zgodnie z którym komunikacja z jakąś osobą
przez jedno medium eliminuje możliwość komunikacji z tą osobą w inny spo- sób (por. Shklovski i in., 2004). [...] Innymi słowy, korzystanie z internetu zawsze będzie się odbywać kosztem innych aktywności [...].
Pozytywne konsekwencje korzystania z internetu przedstawili m.in. Beh- rens i współpracownicy (2007), Boase i in. (2006), Hamton i Wellman (2000), Katz i in. (2001). Wyniki te można wyjaśnić w ramach przeciwstawnego modelu efektywności, zgodnie z którym używając internetu, intensywniej i efektyw-
niej wykorzystujemy czas.
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel języka polskiego klas 4 - 8 Szkoły podstawowej Paulina jest zainteresowana różnymi językami obcymi i stara się na bieżąco poznawać nowe słowa i zwroty w językach, które zna lub chce poznać. Jest nauczycielem z wieloletnim stażem, swoją pracę wykonuje z niesamowitym zamiłowaniem!
Paulina Laszek posiada 3000 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2023
Wydawnictwo
Nowa Era
Autorzy
Joanna Kościerzyńska, Joanna Ginter, Katarzyna Łęk, Natalia Bielawska, Joanna Kostrzewa, Joanna Krzemińska
ISBN
978-83-267-4692-5
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 1 strona 153
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 1 strona 175
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 6 strona 105
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 3 strona 268
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 3 strona 130
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 2 strona 9
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 4.1 strona 310
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 2 strona 12
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 6 strona 135
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 2 strona 87
Nowe Słowa na start! 7 zadanie Na rozgrzewkę strona 181
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 6 strona 219
Nowe Słowa na start! 7 zadanie 8 strona 172