In pairs. Guess the meaning of the idioms below. Put them in the right categories. Listen and check.
be on the same wavelength (as somebody), have a bone to pick, have the last word, let bygones be bygones, lock horns, offer/accept an olive branch, see eye to eye, sit on the fence
Agreeing:
Starting an argument:
Ending an argument:
Not taking sides:
Zaloguj się lub stwórz nowe konto
aby zobaczyć zadanie!
Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: In pairs. Guess the meaning of the idioms below. Put them in the right categories. Listen and check. be on the same wavelength (as somebody), have a bone to pick, have the last word, let bygones be bygones, lock horns, offer/accept an olive branch, see eye to eye, sit on the fence Agreeing: Starting an argument: Ending an argument: Not taking sides:
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel języka angielskiego klas I - IV LO / Technikum Na moich zajęciach, staram się przekazywać swoje doświadczenia z podróży np. opowiadając o kulturze i tradycjach różnych krajów.
Bogumiła Krzysicka posiada 2090 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2020
Wydawnictwo
Oxford
Autorzy
Helen Casey, Michael Duckworth
ISBN
978-01-941-2186-6
ViSiON 4. Student's Book zadanie 1 strona 27
ViSiON 4. Student's Book zadanie 7 strona 28
ViSiON 4. Student's Book zadanie 4 strona 94
ViSiON 4. Student's Book zadanie 5 strona 39
ViSiON 4. Student's Book zadanie 4 strona 111
ViSiON 4. Student's Book zadanie 7 strona 11
ViSiON 4. Student's Book zadanie 4 strona 122
ViSiON 4. Student's Book zadanie 4 strona 109
ViSiON 4. Student's Book zadanie 3 strona 119
ViSiON 4. Student's Book zadanie 10 strona 110
ViSiON 4. Student's Book zadanie 2 strona 106
ViSiON 4. Student's Book zadanie 3 strona 77
ViSiON 4. Student's Book zadanie 2 strona 14