Translate the Polish parts of the sentences.
Waylon: What should you do if you see a skunk (powinieneś zrobić, gdy zobaczysz skunksa)?
Mariah: I'm not sure. Stand still, maybe?
1 Debra: Did you know that although (niedźwiedzie są drapieżnikami), they mostly eat grass and berries?
Ola: I didn't know that. So if one attacks me, I should give it some strawberries, right?
2 Monty :Some people actually (wierzą, że zmiana klimatu) isn't a real problem.
Craig: I know. Crazy, isn't it?
3 Leon:Would you like to (mieszkać na bezludnej wyspie)?
Roger: I'm not sure. I would probably feel very lonely.
4 Lily: Do you feel that the(dni się wydłużają)?
Josef: For sure. Look, it's half past seven and it's still light.
5 Kristen: What's the (naturalna ofiara lisa)?
Alicia: They eat small animals like birds, mice and rabbits I believe.
Zaloguj się lub stwórz nowe konto
aby zobaczyć zadanie!
Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: Translate the Polish parts of the sentences. Waylon: What should you do if you see a skunk (powinieneś zrobić, gdy zobaczysz skunksa)? Mariah: I'm not sure. Stand still, maybe? 1 Debra: Did you know that although (niedźwiedzie są drapieżnikami), they mostly eat grass and berries? Ola: I didn't know that. So if one attacks me, I should give it some strawberries, right? 2 Monty :Some people actually (wierzą, że zmiana klimatu) isn't a real problem. Craig: I know. Crazy, isn't it? 3 Leon:Would you like to (mieszkać na bezludnej wyspie)? Roger: I'm not sure. I would probably feel very lonely. 4 Lily: Do you feel that the(dni się wydłużają)? Josef: For sure. Look, it's half past seven and it's still light. 5 Kristen: What's the (naturalna ofiara lisa)? Alicia: They eat small animals like birds, mice and rabbits I believe.
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel języka angielskiego I - IV LO / Technikum Jego zajęcia charakteryzują się dużą interaktywnością i angażują uczniów do aktywnego uczestnictwa w procesie nauczania. Mateusz skupia się na rozwijaniu umiejętności językowych swoich uczniów, takich jak mówienie, słuchanie, czytanie oraz pisanie.
Mateusz Ziołek posiada 1422 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2019
Wydawnictwo
Pearson
Autorzy
Daniel Brayshaw, Dean Russell
ISBN
978-83-788-2705-4
Rodzaj książki
Zeszyt ćwiczeń
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 99
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 114
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 91
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 2 strona 32
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 90
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 88
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 2 strona 91
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 29
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 8
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 8 strona 73
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 2 strona 46
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 3 strona 68
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 149
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 10 strona 101
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 EDUKACJA strona 128