Razem z kolegą/koleżanką postanowiliście/postanowiłyście spędzić tydzień na wsi u twojego anglojęzycznego kuzyna. Napisz do niego e-mail(80-130 słów),w którym:
·przedstawisz swojego kolegę/ swoja koleżanki wspomnisz, skąd się znacie,
·opiszesz wygląd i osobowość kolegi/koleżanki,
·poinformujesz kuzyna, co chcielibyście robić podczas wizyty,
·podziękujesz jemu i jego rodzinie za chęć goszczenia was przez tydzień.
SHOW THAT YOU'VE CHECKED
Gdy skończysz pisać pracę, sprawdź, czy uwzględniłeś/uwzględniłaś wszystkie punkty z listy.
Mój nieformalny e-mail:
·rozpoczyna się przyjaznym zwrotem, np. Dear James lub Hi Gemma,
·wyjaśnia ,dlaczego piszę,
·zawiera opis mojego kolegi /mojej koleżanki (włosy, oczy, twarz, wzrost, sylwetka, typowy strój),
·uwzględnia informacje o jego/jej osobowości i zainteresowaniach,
·zawiera podziękowanie dla rodziny,
·uwzględnia formy skrócone( np. I'm/aren't/ that's),
·może zawierać emotikony() i skróty (info/CU/gr8), choć nie za wiele,
·kończy się przyjaznym zwrotem pożegnalnym,
np. Bye 4 now,All the best, Lots of love,
·nie zawiera błędów ortograficznych,
·liczy 80-130 stów,
·został starannie i czytelnie napisany.
Zaloguj się lub stwórz nowe konto
aby zobaczyć zadanie!
Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: Razem z kolegą/koleżanką postanowiliście/postanowiłyście spędzić tydzień na wsi u twojego anglojęzycznego kuzyna. Napisz do niego e-mail(80-130 słów),w którym: ·przedstawisz swojego kolegę/ swoja koleżanki wspomnisz, skąd się znacie, ·opiszesz wygląd i osobowość kolegi/koleżanki, ·poinformujesz kuzyna, co chcielibyście robić podczas wizyty, ·podziękujesz jemu i jego rodzinie za chęć goszczenia was przez tydzień. SHOW THAT YOU'VE CHECKED Gdy skończysz pisać pracę, sprawdź, czy uwzględniłeś/uwzględniłaś wszystkie punkty z listy. Mój nieformalny e-mail: ·rozpoczyna się przyjaznym zwrotem, np. Dear James lub Hi Gemma, ·wyjaśnia ,dlaczego piszę, ·zawiera opis mojego kolegi /mojej koleżanki (włosy, oczy, twarz, wzrost, sylwetka, typowy strój), ·uwzględnia informacje o jego/jej osobowości i zainteresowaniach, ·zawiera podziękowanie dla rodziny, ·uwzględnia formy skrócone( np. I'm/aren't/ that's), ·może zawierać emotikony() i skróty (info/CU/gr8), choć nie za wiele, ·kończy się przyjaznym zwrotem pożegnalnym, np. Bye 4 now,All the best, Lots of love, ·nie zawiera błędów ortograficznych, ·liczy 80-130 stów, ·został starannie i czytelnie napisany.
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel języka angielskiego I - IV LO / Technikum Jego zajęcia charakteryzują się dużą interaktywnością i angażują uczniów do aktywnego uczestnictwa w procesie nauczania. Mateusz skupia się na rozwijaniu umiejętności językowych swoich uczniów, takich jak mówienie, słuchanie, czytanie oraz pisanie.
Mateusz Ziołek posiada 1422 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2019
Wydawnictwo
Pearson
Autorzy
Daniel Brayshaw, Dean Russell
ISBN
978-83-788-2705-4
Rodzaj książki
Zeszyt ćwiczeń
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 113
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 3 strona 35
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 76
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 80
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 4 strona 47
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 6 strona 81
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 6 strona 61
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 2 strona 150
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 3 strona 108
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 3 strona 72
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 3 focus vlog strona 85
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 65
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 7 strona 97