Podczas wakacyjnego pobytu w Anglii zobaczyłeś/zobaczyłaś ogłoszenie o bezpłatnym weekendowym kursie dla pasjonatów gotowania, organizowanym przez lokalny uniwersytet. Napisz do organizatorów formalny e-mail (80-130 stów),w którym:
·wyjaśnisz, dlaczego piszesz,
·opiszesz swoje dotychczasowe kulinarne doświadczenie/szkolenia,
·wyjaśnisz, dlaczego chcesz wziąć udział w weekendowym kursie gotowania,
· poprosisz o informacje na temat programu kursu.
SHOW THAT YOU'VE CHECKED
Gdy skończysz pisać pracę, sprawdź, czy uwzględniłeś/uwzględniłaś wszystkie punkty z listy.
Mój formalny e-mail z prośba o informacje:
·rozpoczyna się grzecznym zwrotem powitalnym
odpowiednim do wieku, płci i stanu cywilnego osoby, do której pisze,
·w pierwszym akapicie wyjaśnia powód, dla którego pisze,
·w kolejnych akapitach przedstawia prośby o informacje i wyjaśnienia (np. w postaci pytań pośrednich),
·w ostatnim akapicie zawiera wyraźne życzenie otrzymania informacji zwrotnej od adresata,
·został napisany językiem formalnym, wiec nie ma w nim form skróconych (np. I'm/aren't/ that's), skrótów (info/CU/gr8) oraz emotikonów( :P),
·nie zawiera błędów ortograficznych,
·liczy 80-130 stów,
·został starannie i czytelnie napisany.
Zaloguj się lub stwórz nowe konto
aby zobaczyć zadanie!
Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: Podczas wakacyjnego pobytu w Anglii zobaczyłeś/zobaczyłaś ogłoszenie o bezpłatnym weekendowym kursie dla pasjonatów gotowania, organizowanym przez lokalny uniwersytet. Napisz do organizatorów formalny e-mail (80-130 stów),w którym: ·wyjaśnisz, dlaczego piszesz, ·opiszesz swoje dotychczasowe kulinarne doświadczenie/szkolenia, ·wyjaśnisz, dlaczego chcesz wziąć udział w weekendowym kursie gotowania, · poprosisz o informacje na temat programu kursu. SHOW THAT YOU'VE CHECKED Gdy skończysz pisać pracę, sprawdź, czy uwzględniłeś/uwzględniłaś wszystkie punkty z listy. Mój formalny e-mail z prośba o informacje: ·rozpoczyna się grzecznym zwrotem powitalnym odpowiednim do wieku, płci i stanu cywilnego osoby, do której pisze, ·w pierwszym akapicie wyjaśnia powód, dla którego pisze, ·w kolejnych akapitach przedstawia prośby o informacje i wyjaśnienia (np. w postaci pytań pośrednich), ·w ostatnim akapicie zawiera wyraźne życzenie otrzymania informacji zwrotnej od adresata, ·został napisany językiem formalnym, wiec nie ma w nim form skróconych (np. I'm/aren't/ that's), skrótów (info/CU/gr8) oraz emotikonów( :P), ·nie zawiera błędów ortograficznych, ·liczy 80-130 stów, ·został starannie i czytelnie napisany.
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel języka angielskiego I - IV LO / Technikum Jego zajęcia charakteryzują się dużą interaktywnością i angażują uczniów do aktywnego uczestnictwa w procesie nauczania. Mateusz skupia się na rozwijaniu umiejętności językowych swoich uczniów, takich jak mówienie, słuchanie, czytanie oraz pisanie.
Mateusz Ziołek posiada 1422 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2019
Wydawnictwo
Pearson
Autorzy
Daniel Brayshaw, Dean Russell
ISBN
978-83-788-2705-4
Rodzaj książki
Zeszyt ćwiczeń
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 150
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 35
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 57
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 37
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 151
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 2 strona 23
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 6 strona 143
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 9 strona 31
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 109
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 77
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 2 strona 100
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 strona 72
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 3 strona 90