Wybór strony:

Czy za złe zachowanie młodych ludzi powinni być odpowiedzialni i karani ich rodzice? Napisz rozprawkę licząca 200-250 słów, w której wyrazisz swoją opinię na ten temat, rozpatrując problem od strony młodych ludzi i ich rodziców.

SHOW THAT YOU'VE CHECKED

Gdy skończysz pisać pracę, sprawdź, czy uwzględniłeś/ uwzględniłaś wszystkie punkty z listy.

Moja rozprawka z opinia:

· rozpoczyna się akapitem, w którym przedstawiam temat i jasno formułuję swój pogląd,

·w kolejnych dwóch lub trzech akapitach prezentuje oba punkty widzenia wraz z popierającymi je argumentami i przykładami,

·w końcowym akapicie przedstawia podsumowanie mojego stanowiska, jednak wyrażone innymi słowami  niż te we wstępie,

·w tym samym akapicie uwzględnia zdanie końcowe, stanowiące materiał do przemyśleń dla czytelnika,

·została napisana z wykorzystaniem wielu spójników ułatwiających lekturę,

·została napisana językiem formalnym, więc nie używam w niej form skróconych (np. l'm/ aren't/that's)i skrótów (info/CU/v. good),

·nie zawiera błędów ortograficznych,

· liczy 200-250 stów,

·została starannie i czytelnie napisana.

Focus 3. Second Edition. Workbook Ćwiczenie 8 strona 111

Rozwiązanie:
The question of whether parents should be held responsible and
Pokaż więcej...
Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!

Jak oceniasz rozwiązanie tego zadania przez nauczyciela?

Nie oceniono tego zadania! Bądź pierwszy!

Warto wiedzieć

Zadanie o treści:

Czy za złe zachowanie młodych ludzi powinni być odpowiedzialni i karani ich rodzice? Napisz rozprawkę licząca 200-250 słów, w której wyrazisz swoją opinię na ten temat, rozpatrując problem od strony młodych ludzi i ich rodziców.

SHOW THAT YOU'VE CHECKED

Gdy skończysz pisać pracę, sprawdź, czy uwzględniłeś/ uwzględniłaś wszystkie punkty z listy.

Moja rozprawka z opinia:

· rozpoczyna się akapitem, w którym przedstawiam temat i jasno formułuję swój pogląd,

·w kolejnych dwóch lub trzech akapitach prezentuje oba punkty widzenia wraz z popierającymi je argumentami i przykładami,

·w końcowym akapicie przedstawia podsumowanie mojego stanowiska, jednak wyrażone innymi słowami  niż te we wstępie,

·w tym samym akapicie uwzględnia zdanie końcowe, stanowiące materiał do przemyśleń dla czytelnika,

·została napisana z wykorzystaniem wielu spójników ułatwiających lekturę,

·została napisana językiem formalnym, więc nie używam w niej form skróconych (np. l'm/ aren't/that's)i skrótów (info/CU/v. good),

·nie zawiera błędów ortograficznych,

· liczy 200-250 stów,

·została starannie i czytelnie napisana.

jest zadaniem numer 349614 ze wszystkich rozwiązanych w naszym serwisie zadań i pochodzi z książki o tytule Focus 3. Second Edition. Workbook, która została wydana w roku 2019.

Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu

Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel

Mateusz Ziołek
zobacz profil

Nauczyciel języka angielskiego I - IV LO / Technikum Jego zajęcia charakteryzują się dużą interaktywnością i angażują uczniów do aktywnego uczestnictwa w procesie nauczania. Mateusz skupia się na rozwijaniu umiejętności językowych swoich uczniów, takich jak mówienie, słuchanie, czytanie oraz pisanie.

Czy wiesz, że?

Mateusz Ziołek posiada 1422 rozwiązanych zadań w naszym serwisie

Informacje o książce:

Rok wydania

2019

Wydawnictwo

Pearson

Autorzy

Daniel Brayshaw, Dean Russell

ISBN

978-83-788-2705-4

Rodzaj książki

Zeszyt ćwiczeń