Czy za złe zachowanie młodych ludzi powinni być odpowiedzialni i karani ich rodzice? Napisz rozprawkę licząca 200-250 słów, w której wyrazisz swoją opinię na ten temat, rozpatrując problem od strony młodych ludzi i ich rodziców.
SHOW THAT YOU'VE CHECKED
Gdy skończysz pisać pracę, sprawdź, czy uwzględniłeś/ uwzględniłaś wszystkie punkty z listy.
Moja rozprawka z opinia:
· rozpoczyna się akapitem, w którym przedstawiam temat i jasno formułuję swój pogląd,
·w kolejnych dwóch lub trzech akapitach prezentuje oba punkty widzenia wraz z popierającymi je argumentami i przykładami,
·w końcowym akapicie przedstawia podsumowanie mojego stanowiska, jednak wyrażone innymi słowami niż te we wstępie,
·w tym samym akapicie uwzględnia zdanie końcowe, stanowiące materiał do przemyśleń dla czytelnika,
·została napisana z wykorzystaniem wielu spójników ułatwiających lekturę,
·została napisana językiem formalnym, więc nie używam w niej form skróconych (np. l'm/ aren't/that's)i skrótów (info/CU/v. good),
·nie zawiera błędów ortograficznych,
· liczy 200-250 stów,
·została starannie i czytelnie napisana.
Zaloguj się lub stwórz nowe konto
aby zobaczyć zadanie!
Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: Czy za złe zachowanie młodych ludzi powinni być odpowiedzialni i karani ich rodzice? Napisz rozprawkę licząca 200-250 słów, w której wyrazisz swoją opinię na ten temat, rozpatrując problem od strony młodych ludzi i ich rodziców. SHOW THAT YOU'VE CHECKED Gdy skończysz pisać pracę, sprawdź, czy uwzględniłeś/ uwzględniłaś wszystkie punkty z listy. Moja rozprawka z opinia: · rozpoczyna się akapitem, w którym przedstawiam temat i jasno formułuję swój pogląd, ·w kolejnych dwóch lub trzech akapitach prezentuje oba punkty widzenia wraz z popierającymi je argumentami i przykładami, ·w końcowym akapicie przedstawia podsumowanie mojego stanowiska, jednak wyrażone innymi słowami niż te we wstępie, ·w tym samym akapicie uwzględnia zdanie końcowe, stanowiące materiał do przemyśleń dla czytelnika, ·została napisana z wykorzystaniem wielu spójników ułatwiających lekturę, ·została napisana językiem formalnym, więc nie używam w niej form skróconych (np. l'm/ aren't/that's)i skrótów (info/CU/v. good), ·nie zawiera błędów ortograficznych, · liczy 200-250 stów, ·została starannie i czytelnie napisana.
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel języka angielskiego I - IV LO / Technikum Jego zajęcia charakteryzują się dużą interaktywnością i angażują uczniów do aktywnego uczestnictwa w procesie nauczania. Mateusz skupia się na rozwijaniu umiejętności językowych swoich uczniów, takich jak mówienie, słuchanie, czytanie oraz pisanie.
Mateusz Ziołek posiada 1422 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2019
Wydawnictwo
Pearson
Autorzy
Daniel Brayshaw, Dean Russell
ISBN
978-83-788-2705-4
Rodzaj książki
Zeszyt ćwiczeń
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 9 strona 89
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 ŻYWIENIE strona 129
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 focus vlog strona 15
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 6 strona 19
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 2 strona 150
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 6 strona 114
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 5 strona 114
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 focus vlog strona 57
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 1 focus vlog strona 99
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 3 focus vlog strona 71
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 2 strona 68
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 3 strona 62
Focus 3. Second Edition. Workbook zadanie 3 strona 39