<< Wróć do wszystkich pytań WOS

Wskaż wśród wymienionych postaw te, które sprzyjają porozumiewaniu się i budowaniu pozytywnego wizerunku. Następnie wyjaśnij, dlaczego pozostałe zachowania zakłócają skuteczną komunikację. Brak zgody na jednoczesne mówienie, podnoszenie głosu, przerywanie wypowiedzi innych, grożenie rozmówcą, przyznawanie się do popełnionych błędów, wykonywanie w trakcie rozmowy czynności niezwiązanych z tematem, milczenie zamiast odpowiadania na pytania, podważanie sensowności wypowiedzi rozmówcy, zadawanie rozmówcy pytań otwartych, wymagających swobodnej odpowiedzi w nawiasie na przykład co myślisz o, sugerowanie rozmówcy odpowiedzi, okazywanie zniecierpliwienia lub znudzenia podczas rozmowy, prezentowanie swojego punktu widzenia, potwierdzanie że wypowiedź rozmówcy została zrozumiana

Szkoła: Szkoła podstawowa | Przedmiot: WOS

Rozwiązanie zadania:


Postawy sprzyjające porozumiewaniu się i budowaniu pozytywnego wizerunku to: 1. Brak zgody na jednoczesne mówienie: Pozwala to na pełne wysłuchanie drugiej osoby i zrozumienie jej [...]
Pokaż więcej...
Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!

Jak oceniasz rozwiązanie tego zadania przez nauczyciela?

Nie oceniono tego zadania! Bądź pierwszy!

Brawo! Rozwiązania tego zadania przygotował nauczyciel zweryfikowany przez nasz serwis.

Katarzyna Zarzecka
zobacz profil

Zainteresowana ekologią i edukacją na temat ochrony środowiska. Stara się wprowadzać swoich uczniów w te tematy i edukować ich na temat sposobów, w jakie można chronić naszą planetę.

Czy wiesz, że?

Autorem rozwiązania zadania

Wskaż wśród wymienionych postaw te, które sprzyjają porozumiewaniu się i budowaniu pozytywnego wizerunku. Następnie wyjaśnij, dlaczego pozostałe zachowania zakłócają skuteczną komunikację. Brak zgody na jednoczesne mówienie, podnoszenie głosu, przerywanie wypowiedzi innych, grożenie rozmówcą, przyznawanie się do popełnionych błędów, wykonywanie w trakcie rozmowy czynności niezwiązanych z tematem, milczenie zamiast odpowiadania na pytania, podważanie sensowności wypowiedzi rozmówcy, zadawanie rozmówcy pytań otwartych, wymagających swobodnej odpowiedzi w nawiasie na przykład co myślisz o, sugerowanie rozmówcy odpowiedzi, okazywanie zniecierpliwienia lub znudzenia podczas rozmowy, prezentowanie swojego punktu widzenia, potwierdzanie że wypowiedź rozmówcy została zrozumiana

jest Katarzyna Zarzecka. To zadanie dotyczy przedmiotu WOS dla podstawy programowej w Szkoła podstawowa

Ostatnio dodane pytania z przedmiotu "WOS"
Zobacz także pytania z innych przedmiotów. Wybierz przedmiot: