do każdego z poniższych zachowań I-VII dobierz jedną sytuację do której ono pasuje (A-G) oraz taką w której opisane zachowanie byłoby całkowicie nie na miejscu. Uwaga nie rozwiązuj ćwiczenia w podręczniku
I. Antek zręcznym ruchem powalił kolegę na podłogę.
II. Jacek zdjął marynarkę i zaczął nią wywijać nad głową.
III. Jerzy K. wszedł za kotarę i postawił krzyżyk w odpowiednim miejscu kartki,
IV. Andrzej na wszystkie pytania odpowiadał tym samym słowem i nie musiał dać żadnego fantu.
V. Pani Jaworska narzekała, że Bartek ma ubogie słownictwo i dlatego jego wypracowanie jest nieciekawe.
VI. Kobieta i mężczyzna zostali obsypani ryżem i drobnymi monetami wychodząc na zewnątrz budynku.
VII. Uczniowie wyszli z ławek, żeby podzielić się na mniejsze grupy, które miały zająć się zbieraniem informacji na temat partii politycznych w Polsce.
A. Urząd Stanu Cywilnego
B. Lekcja języka polskiego
C. Gra w pomidora
D. Trening dżudo
E. Koncert rockowy
F. Zajęcia z wiedzy o społeczeństwie
G. Lokal wyborczy
Zaloguj się lub stwórz nowe konto
aby zobaczyć zadanie!
Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: do każdego z poniższych zachowań I-VII dobierz jedną sytuację do której ono pasuje (A-G) oraz taką w której opisane zachowanie byłoby całkowicie nie na miejscu. Uwaga nie rozwiązuj ćwiczenia w podręczniku I. Antek zręcznym ruchem powalił kolegę na podłogę. II. Jacek zdjął marynarkę i zaczął nią wywijać nad głową. III. Jerzy K. wszedł za kotarę i postawił krzyżyk w odpowiednim miejscu kartki, IV. Andrzej na wszystkie pytania odpowiadał tym samym słowem i nie musiał dać żadnego fantu. V. Pani Jaworska narzekała, że Bartek ma ubogie słownictwo i dlatego jego wypracowanie jest nieciekawe. VI. Kobieta i mężczyzna zostali obsypani ryżem i drobnymi monetami wychodząc na zewnątrz budynku. VII. Uczniowie wyszli z ławek, żeby podzielić się na mniejsze grupy, które miały zająć się zbieraniem informacji na temat partii politycznych w Polsce. A. Urząd Stanu Cywilnego B. Lekcja języka polskiego C. Gra w pomidora D. Trening dżudo E. Koncert rockowy F. Zajęcia z wiedzy o społeczeństwie G. Lokal wyborczy
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel wiedzy o społeczeństwie / historii I - IV LO / Technikum Jestem otwarty na różnorodne podejścia i teorie dotyczące funkcjonowania społeczeństw oraz wpływu czynników kulturowych, ekonomicznych i politycznych na ich rozwój. Poza tym, interesuje się również historią, antropologią, etyką i filozofią.
Szymon Tkaczy posiada 1503 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2018
Wydawnictwo
CIVITAS
Autorzy
Alicja Pacewicz, Tomasz Merta
ISBN
978-83-896-2374-4
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 40
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 2 strona 208
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 14
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 3 strona 34
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 3 strona 51
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 2 strona 255
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 101
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 190
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 8
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 7
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 127
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 149
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 150
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 148
KOSS. Wiedza o społeczeństwie w szkole podstawowej zadanie 1 strona 267