Z akapitu pierwszego wypisz dwa różne sformułowania świadczące o emocjonalnym stosunku autorów do problematyki podjętej w tekście Językowy savoir-vivre i uzasadnij celowość użycia tych sformułowań.
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: Z akapitu pierwszego wypisz dwa różne sformułowania świadczące o emocjonalnym stosunku autorów do problematyki podjętej w tekście Językowy savoir-vivre i uzasadnij celowość użycia tych sformułowań.
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel języka polskiego klas I - IV LO / Technikum Jestem zainteresowana sztuką, zwłaszcza teatrem i filmem. W wolnych chwilach staram się samodzielnie uczyć nowych języków, co może pomóc w lepszym zrozumieniu procesu nauki języka.
Anna Jaszek posiada 2000 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2019
Wydawnictwo
CKE
Autorzy
ISBN
Rodzaj książki
Arkusz
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 10 strona 7
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 3 strona 3
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 1 strona 3
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 7 strona 6
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 8 strona 6
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 13 strona 8
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 2 strona 3
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 5 strona 4
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 12 strona 8
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 6 strona 4
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 11 strona 7
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 4 strona 4
Egzamin maturalny Język polski. Poziom podstawowy 2019. zadanie 9 strona 6