Wybór strony:

W kilkuosobowych grupach opracujecie projekt pisma obrazkowego, którego elementy posłużą do przełożenia poezji na mowę zrozumiałą dla dzieci dopiero rozpoczynających naukę czytania i pisania w języku polskim (np. uczniów pierwszej klasy szkoły podstawowej). Opracujcie ogólne założenia pisma, formę graficzną znaków – możecie się inspirować różnymi pismami obraźliwymi, hieroglifami egipskimi, pismem Majów, techniką rebusów itp. Następnie przygotujecie przekład fragmentu wiersza Leopolda Staffa.  

Oblicza epok 1.1 Zadanie 12 strona 20

Rozwiązanie:
Nie znalazłeś odpowiedzi?

Zadaj pytanie tutaj i otrzymaj rozwiazanie w kilka sekund!

Jak oceniasz rozwiązanie tego zadania przez nauczyciela?

Nie oceniono tego zadania! Bądź pierwszy!

Warto wiedzieć

Zadanie o treści:

W kilkuosobowych grupach opracujecie projekt pisma obrazkowego, którego elementy posłużą do przełożenia poezji na mowę zrozumiałą dla dzieci dopiero rozpoczynających naukę czytania i pisania w języku polskim (np. uczniów pierwszej klasy szkoły podstawowej). Opracujcie ogólne założenia pisma, formę graficzną znaków – możecie się inspirować różnymi pismami obraźliwymi, hieroglifami egipskimi, pismem Majów, techniką rebusów itp. Następnie przygotujecie przekład fragmentu wiersza Leopolda Staffa.  

jest zadaniem numer 45256 ze wszystkich rozwiązanych w naszym serwisie zadań i pochodzi z książki o tytule Oblicza epok 1.1, która została wydana w roku 2022.

Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu

Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel

Alan Zembiński
zobacz profil

Nauczyciel języka polskiego klas I - IV LO / Technikum Jestem młodym nauczycielem zainteresowanym literaturą, czytam różne gatunki książek. Staram się zachęcać swoich uczniów do czytania, organizuje lekcje poświęcone analizie różnych dzieł literackich.

Czy wiesz, że?

Alan Zembiński posiada 2569 rozwiązanych zadań w naszym serwisie

Informacje o książce:

Rok wydania

2022

Wydawnictwo

WSiP

Autorzy

Dariusz Chemperek, Adam Kalbarczyk, Dariusz Trześniowski

ISBN

978-83-022-0420-3