Work in pairs. Refer to the Writing strategies box and use the passive forms in exercise 2 to describe the statistics in this bar chart.
Writing strategies
Describing statistics
When we are describing statistics, we sometimes use phrases or estimations instead of specific percentages. Instead of 10.3 percent cycled, we might say one in ten cycled. We do this for variety or to emphasise a point. For example, over half may sound bigger than 52 percent.
Zaloguj się lub stwórz nowe konto
aby zobaczyć zadanie!
Skorzystaj z Zadaniaka! Nasz inteligentny asystent przygotuje dla Ciebie unikalne rozwiązanie w zaledwie kilka chwil. Zadaj pytanie i przekonaj się, jak szybko możesz uzyskać pomoc!
Warto wiedzieć
Zadanie o treści: Work in pairs. Refer to the Writing strategies box and use the passive forms in exercise 2 to describe the statistics in this bar chart. Writing strategies Describing statistics When we are describing statistics, we sometimes use phrases or estimations instead of specific percentages. Instead of 10.3 percent cycled, we might say one in ten cycled. We do this for variety or to emphasise a point. For example, over half may sound bigger than 52 percent.
Zadanie zweryfikowane przez pracownika serwisu
Rozwiązanie tego zadania przygotował nauczyciel
Nauczyciel języka angielskiego I - IV LO / Technikum Jego zajęcia charakteryzują się dużą interaktywnością i angażują uczniów do aktywnego uczestnictwa w procesie nauczania. Mateusz skupia się na rozwijaniu umiejętności językowych swoich uczniów, takich jak mówienie, słuchanie, czytanie oraz pisanie.
Mateusz Ziołek posiada 1422 rozwiązanych zadań w naszym serwisie
Rok wydania
2019
Wydawnictwo
Nowa Era
Autorzy
Daniel Barber, Hugh Dellar
ISBN
978-83-267-3530-1
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 4 strona 65
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 7 strona 143
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 1 strona 6
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 4 strona 111
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 6 strona 81
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 3 strona 50
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 2 strona 111
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 3 strona 129
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 5 strona 68
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 9 strona 41
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 3 strona 4
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 5 strona 77
My Perspectives 3. Student's Book zadanie 1 strona 141